Monday, March 15, 2010

Wayang....

Aktiviti hujung minggu mulai bulan Mac nih ialah menonton wayang bersama hubby tercinta di TGV Bukit Tinggi...Mula dari ari sabtu awal bulan ari tuh, sampai la ari sabtu lepas...berturut2 asik tengok wayang jek..

First week, kitorang tengok citer "Book of Eli"...hubby nak tengok sebab ada Denzel Washington dalam citer nih...Saya pun ikut je la...Kitorang book online sbb malas nak beratur beli tiket kat sana...lagipun mmg confirm queue mesti panjang giler nyer...Sampai kat sana terus je collect tiket and masuk je panggung wayang tuh...Ingatkan best sgt la citer tuh...tapi hampeh...

Minggu berikutnya, disebabkan rasa bosan yang melanda, hubby ajak tengok wayang lagik...Kali ni hubby yang book kan tiket online...first time tuh dia nak book tiket online sbb sebelum nih dia asik suruh saya je yang bookkan...tapi of course la guna i punya login account kan sbb dia mmg malas nak create account sendiri...This time kitorang tgk citer "From Paris With Love"...dia nak tgk sbb ada John Travolta berlakon...Sekali lagi kami rasa citer ni hampeh...Mat saleh ni kalau buat citer pasal terrorist mesti nak kaitkan org Islam...Menyampah tul...padahal rakyat negara Israel tuh lagi melampau aktiviti keganasannya, tp diaorg tutup sebelah mata je...huh

Dan akhirnya, sabtu lepas saya ajak hubby tgk citer "Alice in Wonderland"...kali nih saya yang book sbb saya yang ajak dia kan...pada saya citernya menarik tp hubby kata boring...eleh, boring2 tp segar gak mata tgk citer sampai abis...hihihi...

Oh, ari sabtu lepas gak kitorang gi Hospital Bersalin Razif...nak survey sekali dgn booking utk bersalin sekali nanti..Cakap pasal bersalin rasa takut lak...hish, camne la keadaan saya apabila tiba masa utk melahirkan nanti ye...skg dah masuk 25 minggu..lagi 15 minggu je lagi nak due date...takut ar...Hmm, jangan stress, kena relax je...Mudah2an Allah akan mudahkan proses melahirkan anak saya nanti...Amin..

That's all for now...adios

2 comments:

  1. alaaaaaaa... semua pun dh tgk alice in wonderland dgn kekasih hati masing2... mencikkk laaaa... laki mak takmo tgk la citer tuh...camane???????????

    ReplyDelete
  2. Cakap la ko yang nak blanja tgk wayang citer tuh...kalau ko yang blanja takkan la dia tak nak temankan ko...takpun tunggu je la dvd kuar yek...hihihi...

    ReplyDelete