Tuesday, March 9, 2010

Hari Wanita Sedunia...

Semalam, 8 Mac 2010 merupakan sambutan hari wanita sedunia...So, kepada semua wanita diucapkan "Selamat Menyambut Hari Wanita". Even dah terlambat satu hari pun kira wish gak la kan... Baru sedar yang rupanya mmg ada sambutan hari wanita sedunia.. Tu menunjukkan pengorbanan kaum wanita dihargai seluruh dunia...Bertuah kan jadi wanita...

Oh, smlm jugak hari saya check up...Saya mmg dari bulan 12 tahun lepas lagi kena check up 2 minggu sekali sbb kena kencing kotor..pastu hb level saya pun rendah... Nasib baik check smlm kencing dah ok, tak kotor lagi..hb level naik sikit tapi still rendah..berat lak naik 2.2 kg menjadi 61.5kg...tinggi uterus lak dah terlebih dari usia kandungan...28cm..doc ckp sepatutnya kalau lebih pun mesti dalam 2 cm je tapi saya nyer tinggi uterus tuh dah terlebih 4cm...tp so far doc cakap takde pape...

Tu je la pasal check up kali nih...22hb Mac nanti ada check up lagi...hopefully hb level naik ke paras normal...

See ya...

2 comments:

  1. babe, tempek gambor terkini preggie!!!!! hahahahaha!!!!!!

    aku pun dulu kene kencing kotor jugak sampai masuk wad.hahahaha...ko ade masuk wad ke tak?

    ReplyDelete
  2. Aku takde la sampai kena masuk wad cuma kena buat macam2 test je la...aku pun tak tau camne leh kencing kotor nih, maybe sbb aku kurang minum air masak agaknya...

    time preggie nih malas nak bergambor la...nnt ar, kalau ada masa aku tepek pic terkini kat sini...

    ReplyDelete