Monday, April 5, 2010

Geram...

Saya geram sangat hari ni...Esok saya cuti sebab ada antenatal check up, ultrasound and MGTT...So 3 in 1...Date tu klinik yang fix kan...And masa saya dapat date tu jadual kes mahkamah utk hari tersebut ada 1-2 kes je, so leh la lawyer yang ada handle...ni tetiba lak lawyer lagi sorang tuh cuti 2 minggu...pastu dia lak menambah lagi satu kes untuk hari esok...bos saya sampai tanya saya kenapa saya fix date mediacal check up ari esok...Dia siap leh tanya lagi yang kenapa i tak bawak court diary masa check up, so date yang i dapat utk check up tak clash dgn i nyer court case...hey, its not my fault ok...masa i dapat date tu ada 1-2 kes je...sape yang menambah lagi satu kes tuh kalau bukan you punyer lawyer kesayangan? Kalau takde MGTT dgn ultrasound i boleh pegi semua court case tuh and i leh check up petang...diaorg nih ingat i ni robot ke? Pastu ingat i sesuka hati fixkan date yang mmg kes tgh full...

Tensi tau...Huh...

No comments:

Post a Comment