Tuesday, April 13, 2010

Hari yang gelap...

Hari ni terasa takde mood nak buat keje... Last nite my hubby request buatkan dia french toast...So pagi ni ingatkan before nak gi keje nak watkan dia french toast tuh...tp my MIL dah siapkan sarapan nasi goreng...Then hubby ckp tak yah buat la french toast tuh sbb mak dah masak nasi goreng...Terasa gak hati nih sebenarnya sbb saya mmg jarang masak sbb my MIL suka masak...So bila hubby request something utk saya masak, saya jadi excited...Even yang dia mintak tu sekadar goreng telur je..Tu pun kdg2 bila nak gorengkan telur utk dia ada je MIL kat dapur gak...So apa yang saya nak masakkan utk dia kdg2 tak menjadi macam yang saya harapkan...Quite sad...Can't say anymore words...nanti saya lagi sedih...:(

2 comments:

  1. ala fida.... ko masak jekk... xpe la MIL dah masak... tapi tak salah kalo ko masak jugak kan... :D

    ReplyDelete
  2. Kalau masak byk2 nnt membazir...lagipun MIL aku tuh kalau masak tak penahnya sikit...suka tul masak banyak2, pastu suruh org abiskan...sbb tu ijam tak kasi aku masak kalau mak dia dah masak...dia asik suruh aku tolong je...

    ReplyDelete